perjantaina, syyskuuta 13, 2013

13.9. Omakuvahaaste

Tänään omakuvahaasteen innostuskappaleena on Jenni Vartiaisen Koti.  




Tässä kappaleessa täytyikin tarttua biisin nimeen, koska kappaleessa ei lauleta lainkaan. Rakastan pianomusiikkia, olisi ihanaa osata soittaa itsekin. Olen päättänyt, että kun saan sen ison lottopotin, nin ostan valkoisen flyygelin ja palkkaan Iiro Rantalan soittamaan minulle. Ja Iiroa voi tulla lomittamaan vaikkapa Lenni-Kalle. 

Emmon sivulla on kaunis kuva ja hieno tarina Nooramarialta. Hän, kuten moni muukin kertoi huonosta itsetunnosta, epävarmasta suhteesta omaan vartaloon. Itse olin pienenä liian laiha, sitten aikuisena kärsin pahoista suonikohjuista. Hiukset ovat aina olleet ohuet haituvat ja kaiken kruununa on silmälasit ja r-vika. Nyt on tullut ylipainoa. En ole koskaan ollut kovin tyytyväinen itseeni. Mutta silloin kun  olen muuten  onnellinen, niin silloin hyväksyn itsenikin paremmin ja olen jopa tyytyväinen peilikuvaani. Uskalsin kuitenkin tarttua tähän omakuvahaasteeseen ja vaikka tämän päivän kuva ei taaskaan paljasta paljoa, on siinä paljon minua. Kotona on hyvä olla, sohvannurkkaan peiton alle on ihana käpertyä. 


Ei kommentteja: